Pages

Tuesday, February 21, 2017

Rainbow woven wrap.

 Jag tänkte vi skulle kika på mitt nästnäst senaste bärdon (ja asså nu är jag uppe i 7 stycken vad tusan och allt sånt men jag ska försöka sälja 2 hehe). Detta är nog en av de finaste sakerna jag äger.
Det är alltså en vävd sjal i storlek 7 (superduperlång). I regnbågens alla färger och jag önskar att Draken kunde älska den så mycket som jag skulle vilja haha. Nu har vi faktiskt inte använt den så mycket sen selen kom (mer om den en annan dag!) men det jag ska träna på är...
...ryggbärande! Här är jag och Draken i vårt andra försök på ryggsäck som blev mycket bra. Sen har vi inte riktigt fått till det så bra igen meen... Vi får fortsätta öva. Det gäller att tajma in det när hon inte är hungrig, trött, precis ätit, nödig... Ja ni hör ju att det är svårt! ;)
Om jag skulle köpa en ny vävd sjal skulle jag ta en kortare men det funkar helt OK ändå. Jag tycker selen är skönare att bära framtill för det är inget som trycker på magen. Men jag ville iaf visa denna för den är ju så fiiiiiiin! /swoon
This is our woven wrap and it is just beautiful.

2 comments:

  1. Grr det är fortfarande så svårt! Men såå fin sjal! 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja verkligen! Jag har inte varit ensam hemma så mycket de senaste dagarna heller så inte lika stort behov av att träna...

      Delete