Pages

Wednesday, November 16, 2016

3 pics, 3 things.

3 saker som är häftiga med Draken
- att hon kan äta och sova samtidigt
- att hennes leende kan lysa upp den jobbigaste av dagar
- allt hon gör just nu är 100 % genuint och ärligt

3 rutiner
- nattning av den lilla och sen ensamtid eller sambotid (mys!)
- jag försöker komma ut på en timmes promenad varje dag. Skönt att komma ut och så känner jag mig trött på att inte kunna ha alla mina kläder efter graviditeten. Tur att barnet tycker om att sova i vagnen! (för det mesta ;))
- på morgonen gör jag smoothie medan Draken sitter i babysittern och tittar på. Sen dricker jag den i soffan och ammar henne till sömns.

3 saker jag ser fram emot
- att min syster och hennes familj ska komma och hälsa på och att jag ska få träffa min nyaste systerdotter för första gången!
- att sambon ska komma hem från jobbet
- allt roligt vi ska upptäcka tillsammans med vårt barn

2 comments: