Pages

Thursday, July 28, 2016

3 pics, 3 things.

3 saker jag gjort på sistone
- löst en massa korsord
- skrattat åt alla sambons skämt (om och om igen)
- längtat som en tok efter vårt barn

3 saker jag gillar med sommaren
- att havet är svalt (när det är varmt i luften)
- grillad majskolv
- bara ben

3 saker jag är tacksam över
- att jag har den här människan i mitt liv
- den nya golvfläkten
- billiga och goda isglassar i massor

Vad har du gjort, gillat eller varit tacksam över på sistone?
Toodels!

3 comments:

  1. Det senaste jag gjorde var att klippa håret på yngste sonen. Blev väll sådär, men känns inte motiverat att betala en frisör för att klippa en fyraåring. Han blir ju nöjd så länge håret inte är i vägen för ögonen.

    Sommaren är inte min favoritårstid direkt, jag gillar kyla. Men det jag gillar med sommaren är att det går fort att klä barnen när man skall ut, det är ju bara skor som skall på. Och så gillar jag när det är fint väder, så länge jag är på ön, för där fläktar det ju för det mesta och jag kan bada när jag vill :)

    Tacksam är jag nog över det mesta i livet, har absolut inget att klaga på faktiskt. Så, där kom min lilla lista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh vad fint alltihop! :D Tack för att du delade med dig. Tycker också det är så skönt att inte behöva klä på mig en massa. Framför allt nu när vi har trädgård, då behövs inte ens skor :)

      Delete